Monday, November 30, 2009

flysiesta.pl? nie, dziękuję.

Odradzam kupowanie biletów lotniczych na flysiesta.pl.
Aby uzykać wsparcie od jednego z moich sponsorów musiałem przedstawić mu fakturę papierową za zakup biletów lotniczych.
Fakturę zamówiłem 3.11.2009.
Faktura miała zostać wysłana z biura na Litwie w dniu 10.11.2009.
Wg informacji otrzymanej wielokrotnie na polskiej infolinii flysiesta.pl faktura miała dotrzeć w ciągu 10 dni.
Nie dotarła do 20.11.2009.
Fakt ten zgłosiłem telefonicznie 23.11.2009. Konsultantka obiecała zająć się sprawą i oddzwonić. Nie oddzwoniła.
Zadzwoniłem 30.11.2009.
Pierwsza konsultantka trzymała mnie na linii 8 minut, aż straciłem cierpliwość i się rozłączyłem.
Druga konsultantka obiecała, że wyjaśni sprawę i ktoś do mnie oddzwoni - nie oddzwonił.
Za trzecim razem trafiłem na konsultanta, który przekonywał mnie z uporem maniaka, że ma w systemie informację, że faktura przyjdzie do mnie w tym tygodniu. Na moje argumenty, że wielokrotnie otrzymywałem informację, że faktura przyjdzie w ciagu 10 dni, odpowiadał, że jeżeli nie odpowiada mi jego "rozwiązanie" mogę złożyć reklamację pisemną.
Czwarta konsultantka obiecała, że złoży ponowne zamówienie na fakturę. Ciekawe, czy faktura dojdzie tym razem...

Zniechęca mnie taka postawa biura flysiesta.pl. Żałuję, że je wybrałem kierując się przy jego wyborze w miarę niską ceną biletów.
Jest bardzo przykre, że tak błaha sprawa jak wysłanie papierowej faktury wygenerowało tyle problemów, a konsultanci nie potrafili wczuć się w moją sytuację. Na pewno nigdy więcej nie kupię biletów na flysiesta.pl


Przepraszam czytelników bloga za ten temat ewidentnie nie związany ze Scrabblami. Nie jestem osobą, która chce wykorzystywywać bloga do walki z kimkolwiek. Poczułem się jednak ewidentnie skrzywdzony, gdyż przez niekompetencje pracowników nie mogę od miesiąca odzyskać zainwestowanych pieniędzy.

No comments: